Naar Green Creek.... - 16 mei

16 mei 2015 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Een korte reis voor de boeg vandaag, dus tijd om in Cody een bezoek te brengen aan het 'Buffalo Bill Center of the West'. Feitelijk vijf musea onder een dak: Buffalo Bill, Plains Indian, Natural History, Western Art en Firearms. Aanrader. Goed te weten dat Buffalo Bill generaal Bill Cody is.

Twee uurtjes rijden naar Fishing Bridge. Het eerste deel rijden we langs een rivier en vrijwel steeds in een canyon - alsof je van Utrecht naar Arnhem in een tunnel rijdt zonder een huis te zien.

Het tweede deel is erbij ingeschoten: om half drie een harde klap onder de motorkap - en dus stil staan langs de weg. Een aardige mevrouw die stopte wilde voor ons 'travel assistance' bellen - we weten nog steeds niet of ze dat ook gedaan heeft. Een man die stopte vertelde dat de assistance in deze omgeving wel heel lang op zich kan laten wachten - en het is weekend.... Om zes uur hebben we de camper echter achter gelaten en zijn gaan lopen naar de dichtstbijzijnde lodge - 'Mountain Lodge' - dat pas volgende week opent, maar waar de eigenaars, die ons hartelijk hebben ontvangen en geholpen, inmiddels wel verbleven. Na contact met de verhuurmaatschappij, zijn we door een tow-truck weggesleept naar Green Creek RV Campground, waar we om kwart over negen aankomen en waarschijnlijk tot dinsdag 'vast zitten'.  Dit past niet helemaal bij de plannen en reserveringen die we al gedaan hebben... Maar we zijn gezond en wel.

1. Emmy:
    17 mei 2015
    Wat zonde! Heb even gekeken, camping ziet er keurig uit maar is nu niet echt een plek waar je een paar dagen wilt zijn. Waren jullie op weg naar Yellowstone park! Hoop dat de camper snel kan worden gemaakt!
  2. Sam & Ria:
    17 mei 2015
    Wow, we zijn blij dat jullie okay zijn. Veel sterkte met de camper. Ik hoopdat jullie zonder verdere problemen kunnen door toeren.
  3. Sylvia en Adri:
    17 mei 2015
    Jeetje! Wat zonde van de verloren dagen. Ik hoop dat het verder goed gaat.