De stand is 5-4 of 4-5 - 17 mei

17 mei 2015 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Met een kapotte motor, op zondag, en dan in Green Creek -of all places- kun je het rustig aan doen. Maar ook vandaag liep het weer anders - om half zeven waren we allebei uit bed. Het begon met: 'he, wat is die wand koud', 'zeker condens van de regen en de kou', 'hmm, zien we straks wel', 'maar daar zie ik ook druppels....', 'nou je het zegt... en m'n pyama is ook nat', 'neeee, oh de mijne ook...'. Tot je ontdekt dat er veel water naar binnen is gelopen, vrijwel alle kleren van Annette nat zijn, en ook de matras helemaal doorweekt is van het water.

De naad in het dak met duckstape zo goed mogelijk dicht gemaakt, de kleren, lakens en kussens in de droger, alles zo droog mogelijk gemaakt en hopelijk kunnen we de matras straks zodanig leggen, dat we geen last van het vocht in de matras hebben. Gaan we zien.

Wat lezen, scrabblelen, een wandeling (waarbij we bij toeval de mensen treffen die ons gisteren geholpen hebben) en een gezellig gesprek met de eigenaren (die 's winters in Florida zitten) en visite van een aantal elken (herten) voor de deur van de camper.

Het camper-bedrijf nog eens aangeschreven, en inmiddels het reis-schema aangepast: een dag minder in Yellowstone, Salt Lake City overslaan en een dag minder in San Francisco - en dan zijn we weer op schema. Maar dan moeten we wel dinsdag weer kunnen gaan rijden.

1. Sylvia en Adri:
    18 mei 2015
    Ach nee! En nu is het wel genoeg geweest.
    Houd de moed er in.
  2. Lydie:
    19 mei 2015
    wat vervelend.Geniet van elkaar en van de omgeving! Hoeveel tijdsverschil is het met Nederland?
    veel liefs