Go with the flow - 18 mei

18 mei 2015 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Bovenstaande uitdrukking en de variant 'you have to eat it' is vandaag verschillende keren tegen ons gezegd.  Op de camping waar we - zonder waarschuwing vooraf - plotseling werden weggesleept om naar een garage in Cody gebracht te worden (in alle haast de natte kleren nog uit de droger gehaald), bij de garage die geen uitsluitsel kon/wilde geven over wanneer het klaar zou zijn, bij het autoverhuurbedrijf waar we een auto huurden - "it happens every day" - om ons te kunnen verplaatsen (bijvoorbeeld van de garage naar de laundry) en bij de laundry waar we de was gedroogd hebben. Allemaal gezellige gesprekjes met goedbedoelde opmerkingen.

Onze 'flow' werd om met de huurauto wat rond te rijden, Cody nog wat te verkennen en in een restaurant/saloon (die in 1895 door Buffalo Bill is gesticht) te gaan eten. De aangekondigde Cowboy-music-revue bleek - jammer genoeg - pas de 22e te beginnen, zoals zoveel activiteiten voor gasten, waaronder de rodeo. De camper is nog niet klaar en we slapen dus op het terrein van de garage. Het is 6-5.

1. Emmy:
    19 mei 2015
    Oei wat een pech! Hoop dat de camper snel klaar is en jullie verder kunnen met het programma!
  2. Janna:
    19 mei 2015
    Ha Bert en Annette, dacht net dat ik een reactie had geschreven, maar zie 'em niet verschijnen. Anders twee keer. Vervelend om te lezen dat er zoveel pech is. Bijzonder om te lezen over de weersomstandigheden met kou, regen en alles wat daar dus bij hoort. Al lijkthet hier ook meer herfst dan voorjaar. Goede voortzetting van jullie reis!
  3. Sam & Ria:
    21 mei 2015
    Ha Bert en Annette, hoe is het nu met jullie? Is de camper al gerepareerd? Kunnen jullie al weer verder met de road trip? We horen graag van jullie. Liefs Sam & Ria
  4. L. Noya:
    21 mei 2015
    Zo te merken is de camper nog niet in orde. Wat een pech! Steeds kijken we of er een nieuw bericht is. We hopen dat het niet te lang zal duren en jullie verder kunnen met je reis.
    Een lieve groet,
    Pa- en ma Bongso
  5. Leonoor:
    21 mei 2015
    Hoi wereldreizigers. Wat goed dat jullie je niet laten leiden door zo'n tegenslag. Take it easy!! Veel plezier en geniet.