On the road again - 19 mei

22 mei 2015 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Nadat Cruise America de betaling voor de reparatie heeft overgemaakt, vertrekken we in de loop van de ochtend richting Yellowstone Park. Een mooie tocht door verschillende parken. Vroeg in de middag komen we bij Fishing Bridge aan, waar we toch nog een plekje voor twee dagen krijgen.
We hebben nog tijd om de Canyon te bekijken - echt yellow - en de terrassen van Mammoth met warmwater bronnen. Je kunt bijna geen woorden vinden om te zeggen hoe mooi die Canyon met z'n waterval is. Mooi in z'n kleuren, z'n grilligheid, z'n diepte... Ook met foto's is dat niet vast te leggen. Bij Mammoth zien we het kleurenspel dat de mineralen veroorzaken. Langs de weg buffels en soms sta je stil om ze netjes voor te laten gaan. Opvallend zijn de vele dode bomen die in de bossen liggen - blijkbaar nog een overblijfsel van de grote bosbrand van 1988. Het bos vernieuwd inmiddels maar boven de kleine jonge bomen steken nog de dode bomen uit.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Emmy:
    22 mei 2015
    Zo, gelukkig weer op pad! Dacht al, geen blog meer? Gaat het wel goed? Hopelijk nu geen pech meer! Genietse........
  2. Sam & Ria:
    23 mei 2015
    Wij zijn heel blij dat jullie weer verder kunnen met de roadtrip. We waren een beetje ongerust geworden van de radiostilte. We weten dat internet in Amerika niet altijd even goed werkt. Goede voortzetting van de reis groetjes Sam en Ria