De kop is er af!

3 mei 2015 - Washington D.C., Verenigde Staten

Een goed uur voor de landing in Washington, zo ongeveer boven Boston. Na een rustige vlucht nu aan de andere kant van het water. Wim bracht ons naar Schiphol, Elly had 'tijd gemaakt' om ons aan de gate nog uit te zwaaien. Niet de eerste keer dat ze een vlucht later vertrekt dan gepland. De lange zit zorgt ervoor dat de spanning van de start van de reis er wel af is, maar er ontstaat nu weer een soort opwinding voor de landing. Alles moet weer op z'n plek weggestopt, de schoenen gaan weer aan, een laatste pitstop.
Het gevoel zegt dat het al avond is geworden -Annette heeft inmiddels het eerste puzzelboek al volgeschreven- maar op de klok is het nog vroeg in de middag. Nog genoeg tijd dus voor de volgende belevenissen.
Het vliegtuig is helemaal volgeboekt. Nog een laatste snack voor de landing. De vraag komt boven hoeveel mensen tijdens de vlucht - net als ik - stilletjes even gedacht hebben aan wat er in de MH17 moet zijn gebeurd.

De shuttle-bus brengt ons gratis - de chauffeur wilde/kon/mocht geen geld wisselen - tot op 200 meter van ons hotel. Nog tijd zat om The Mall over te steken en Chinatown te verkennen en er een hapje te eten. Een gezellige plek, maar ook een kleine demonstratie (Baltimore) met veel te veel politie en veel politie en brandweerlawaai.

1. Wim:
    3 mei 2015
    Genietse
  2. Emmy:
    3 mei 2015
    Fijn dat jullie veilig aan de overkant zijn gekomen. Veel plezier!
  3. Margreet:
    14 mei 2015
    Leuk dat ik jullie volgen kan ! Uniek.