Sneeuw - 9 mei

9 mei 2015 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

Na een verplichte overnachting om 13 uur in Denver de camper opgehaald, waarna het nieuwe avontuur begint, de rondreis. De handleiding redelijk goed doorgenomen, maar zo'n camper met al z'n systemen leer je ook het beste door er mee 'aan de slag' te gaan: rijden dus. Onderweg naar Cheyenne wordt het weer steeds slechter en alle voorspellingen lijken uit te komen: stevige wind en sneeuw, waarbij de - 3 aanvoelt als -11. Geen tijd genomen voor boodschappen om zo snel mogelijk op de camping te zijn - en niet te stranden. De meest noodzakelijke boodschappen - eten en drinken- zijn gelukkig op de camping verkrijgbaar, en na wat rommelen krijgen we ook het belangrijkste systeem aan de praat, de verwarming. En daar zitten we dan in een schuddende camper: een kop thee en wellicht zo het eerste scrabble-duel. Buiten is het inmiddels spiegelglad en het ijs zet zich vast op de zijkant van de camper. De beheerder voorspelt dat we morgen niet de weg op kunnen: glad, sneeuw en ook wind. De eerste aanpassing van de plannen - maar dat zien we morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sam & Ria:
    10 mei 2015
    Het is wel een heel avontuur op deze manier. Hoop dat jullie snel weer on the road kunnen. Veel scrabble plezier samen.
  2. Margreet:
    15 mei 2015