... en nu zijn het herinneringen...

24 mei 2023 - Calgary International Airport, Canada

En voor je het weet zit je alweer op het vliegveld voor de reis terug naar huis. Goed drie weken, maar een hoeveelheid indrukken die langer doen vermoeden. Fijn om familie te hebben getroffen, waarvan we wel hoorden, maar nu ook de hand hebben kunnen schudden - en huggen. Mooi om dat met nicht Truus en neef Henk te hebben kunnen doen.

Mooi om dit prachtige land te kunnen doorkruisen - gewoon de Fraser volgen - zonder dat wij last hadden van bosbranden en overstromingen. De Rockeys (2x! ) gezien, het land waar de goudzoekers hun geluk zochten, Vancouver en z'n eiland, het kunstwerk van de killer whale, de indrukwekkende ravijnen en borders van de Fraser. Én veel geleerd van het land en zijn geschiedenis, in het bijzonder over de First Nation People.

Het was leuk om dit blog -een geheugensteun-te schrijven, vooral in de wetenschap dat er 'aan het thuisfront' meegeleefd werd. Dank daarvoor en voor alle mooie reacties!

We gaan zo boarden, proberen wat 'vooruit te slapen', waarna Mike ons weer oppikt - en Annette en ik er samen hele mooie herinneringen bij hebben.

1. Sam & Ria:
    24 mei 2023
    Een goede vlucht terug. Dank voor het delen van jullie reis ervaringen en alvast een welkom terug in Nederland.
  2. Emmy Visch:
    24 mei 2023
    Goede vlucht en een goede thuiskomst! Bedankt voor je verhalen Bert! Fijn dat ik (weer) mee mocht genieten……
  3. Joke:
    24 mei 2023
    Goede en fijne vlucht wens ik owleu beiden en dank ook voor de mooie verhalen, steeds doorgestuurd naar Jopie, zij geniet er ook van!
    Behouden aankomst! 🙏
  4. Christine Nanlohy:
    24 mei 2023
    Dank je wel voor de prachtige verhalen. Heb ik de reis dus ook een beetje meegemaakt. Veilige terugreis and keep up the good memories!
  5. Marijke pieterson:
    24 mei 2023
    Bedankt voor de reisverslagen of ik er bij was ik heb genoten
  6. Elke:
    25 mei 2023
    vielen lieben Dank, eine tolle Reise. Es war sehr schön immer von euch zu hören, dass es euch gut geht. viele, viele Erinnerungen habt ihr im Koffer
  7. Ansems:
    25 mei 2023
    Bedankt voor het ons deelgenoot maken van jullie mooie reis. Goede reis terug en tot ziens!
  8. Peter:
    25 mei 2023
    Goede terugreis toegewenst, tot binnenkort, en fijn dat we zo een beter jullie mee konden reizen
  9. Thea:
    25 mei 2023
    Ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties en welkom thuis !
  10. Anita:
    Dank Bert en Anette!
  11. Saar Noija:
    25 mei 2023
    Wat een reis, ik heb genoten van jouw reisblog en van de foto's. Een goede terugreis .

Groetjes,
    Saar
  12. Leonoor:
    Lieve Annette en Bert,
    Fijne vlucht! Jullie mogen terug kijken naar een enerverende reis! En dat jullie in de gelegenheid werd gesteld om jullie familie te ontmoeten. De herinneringen van de reis blijven! Straks nagenieten! Groetjes
  13. Auli:
    25 mei 2023
    Wat fijn was het om zo veel indrukken van jullie reis te ontvangen, een cadeautje! Goede thuiskomst!
  14. Corry Latuny:
    25 mei 2023
    Goede reis terug en bedankt voor jullie verhalen! Tot gauw ziens! xP&C
  15. Margreet de Ree:
    29 mei 2023
    Wat een reis viel jullie (en ook ons door je reisverslagen) ten deel. Prachtig zo je familie (echt) te hebben kunnen ontmoeten en daarna nog zoveel van Canada als land.
    En fijn dat jullie ook weer zijn terug gekomen🤭. Tot binnenkort.
  16. Noortje:
    30 mei 2023
    Gracias por viajar con vosotros. ¡Que tengas un buen recuerdo!