Binnen zitten

24 mei 2023 - Revelstoke, Canada

Een regenachtige dag - maar dat geeft niet, want we zitten de hele dag binnen om zo'n groot mogelijk stuk naar Calgary af te leggen. We hebben voor een 'touristische route' gekozen, over Kelowna. Eerst worden we weer begeleidt door die vermaledijde Fraser, waarvan we bij Hope eindelijk echt afscheid nemen.

Kiezen voor meer bergjes, heuveltjes, meertjes en slingerende wegen, brengt ook meer mooie verrassende vergezichten met zich mee, met soms nog sneeuw langs de weg, en meanderende beekjes en rivieren, waar je zo af en toe het water vanuit watervallen in ziet klotsen. De bedekte hemel laat ook fraaie wolkenpartijen zien, die voor de donkere bergen voorbij glijden. Natuur is altijd mooi.

Vandaag geen wifi.

1. Thea:
    24 mei 2023
    Oh Bert, wat heb jij toch een prachtige pen van schrijven ! Ik ken deze route heel goed, hij is prachtig. Geniet nog even van al het natuurschoon !
  2. Joke:
    24 mei 2023
    Mooie luchten, wolken, water, moet schitterend zijn. Fijn om mee te kunnen lezen!
    Groetjes, Joke
  3. Leonoor:
    25 mei 2023
    De foto’s zijn heel mooi. De natuur heb je zo prachtig weer gegeven in je verhaal. Ik geniet ervan.