Kadootje

24 mei 2023 - Cochrane, Canada

Als je naar de andere kant bent gegaan, moet je ook weer terug - en dat hebben we gedaan vandaag - over de Rockeys terug naar (bijna) Calgary. De regen werd steeds minder en de zon kwam er steeds meer door, waardoor we weer 'oh's' en 'ah's' roepend in de auto zaten. Een kadootje. Het blijven majestueuse beelden! Bij Lake Louise, waar we in het begin ook langs kwamen, sloot de cirkel zich.

Omdat we nog niet Calgary in geweest waren, nog een retourtje naar centrum stad gemaakt. Hoge gebouwen en leuke parkjes.

Weer (bijna) geen internet.

1. Thea:
    Hoi Annette en Bert, refererend aan jullie onderwerp “kadootje”:
    voor mij was het ook een kadootje om de mij zo herkenbare reis aan de hand van jullie prachtige verhalen een beetje mee te maken. Of ik weer helemaal terug was ! Thanks en een veilige terugvlucht !
  2. Joke:
    24 mei 2023
    Wat kunnen jullie genieten en ons erbij!
  3. Maurice Fernandes Mendes:
    24 mei 2023
    Ha Bert en Annette, ik heb genoten van jullie verhalen en belevenissen. Erg mooi beschreven door Bert, die het vertelt als een spannend jongens boek. Prachtig allemaal.
  4. Leonoor:
    25 mei 2023
    Ik heb meegenoten! Wat een fantastische mooie reis hebben jullie gemaakt. Bedankt dat ik ook mee mag proeven.
  5. Christa:
    26 mei 2023
    Hallo Annette u Bert,
    danke, dass ihr uns auf eure Reise durch Fotos und Berichte mitgenommen habt. War interessant das alles zu verfolgen. Lg🤗