Naar Mesa Verde - 5 juni

6 juni 2015 - Mesa Verde, Verenigde Staten

Na een nacht met een schuddende camper, met donderwolken vertrokken bij Monument Valley, op weg naar Mesa Verde. Het is Annette's eerste officiële pensioendag.... De hele weg regen of druppels en pas eind van de middag werd het droog. Ze beloven dat het komende dagen regenachtig zal blijven. Met de overgang naar Colorado werd de omgeving wat minder hard en ruig, groener met loofbomen, en je ziet alweer een enkel bouwland, een echte weide met gras (wel weer besproeid) en een riviertje waar water in stroomt.

Onderweg even gestopt bij het 'Four Corners'-punt: Utah, Colorado, Arizona, New Mexico.

Weinig te vertellen: op de camping gewacht tot de regen voorbij is, boodschappen gedaan, en folders verzameld in het Visitors Center voor de tocht van morgen in het Mesa Verde Nationaal Park.

Vanaf woensdag hebben we al zo'n 'aftel-gevoel' toen we ons realiseerden dat we a.s. woensdag de camper in moeten leveren. Vandaag over een week hopen we al thuis te zijn.... Wellicht is dat de achtergrond dat we nu een dag voor liggen op schema... Ook een dag eerder naar Denver, zodat we meer tijd hebben om daar ook nog even 'rond te kijken'.

1. Janna:
    6 juni 2015
    Ha Bert en Annette.... Aftellen? Hoe snel gaat het allemaal. Maar nog steeds mooie verhalen. Verbaas me de hele tijd dat alles maar bespoeid mag worden, beetje zuinig graag zou ik zo zeggen. In de wijnbouw is dat trouwens ook zo, iets wat in Frankrijk bij wet verboden is om te irrigeren. Met uitzondering dan hele extreme omstandigheden, maar misschien geldt dat hier ook wel. Heel veel plezier