De ruil - 30 mei

31 mei 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Bijtijds vertrokken uit de hitte van Furnace Creek om ruim voor de middag bij Cruise America in Las Vegas te zijn. Nog laatste beelden van een heel bijzondere wereld. Bij Cruise America heel veel geruststellende woorden, maar uiteindelijk kregen zij de koelkast ook niet aan de praat. Auto omgeruild dus voor een minder oud exemplaar. We rijden met de nieuwe auto weg en binnen een kilometer valt de rookmelder van het plafond en slaat een kastdeur open - slotje kapot. Dus nog maar weer even terug en dingen gerepareerd. Over het rare geluid van de motor bij optrekken (de monteur kon niet aangeven wat het was) moesten we ons maar geen zorgen maken - het beïnvloed de prestaties niet....

Naar de camping - gelukkig maar zo'n 10 minuten rijden van de garage -, even buiten zitten, boodschappen doen en eten - om straks de 'Strip' te verkennen. Daarover later.

1. Sam & Ria:
    31 mei 2015
    Het blijft wel tobben met jullie camper zo te lezen. Wij hopen van harte dat het probleem nu echt opgelost is. Veel plezier op de strip. Wij zijn benieuwd wat jullie ervaringen zijn, zo vanuit de natuurparken in de drukte van Vegas. Geniet ervan. Liefs Sam & Ria
  2. Sam & Ria:
    31 mei 2015
    Zo te lezen blijft het tobben met jullie camper. Wij hopen van harte dat het probleem nu opgelost is.
    Wij zijn benieuwd hoe jullie het ervaren om van uit de natuurparken in Vegas te komen. Geniet van de Strip.
    Veel liefs Sam & Ria