Calgary

4 mei 2023 - Calgary International Airport, Canada

Een lange zit, zo'n vlucht naar Calgary. Bijna 9 uur vliegen, terwijl je in de actuele tijd maar 1 uur verder bent. Gelukkig was er gezellige afwisseling: nicht Joanne met haar man Dough en onze oudste neef John kwamen ons opzoeken. Toevallig was de vrouw van John met een zangkoor uit Calgary in Nederland, om op te treden bij de herdenking op 4 en de viering op 5 mei. Gezellig gekletst en uiteindelijk met kleine oogjes afscheid genomen. Nu eerst slapen.

1. Ansems:
    4 mei 2023
    Wat een tijdsverschil. Vliegreis in ieder geval gehad. Na het slapen en dan genieten van de volgende fase van jullie reis.
  2. Noortje:
    ¡Buenas vacaciones!
  3. Sam & Ria:
    4 mei 2023
    Goed te horen dat jullie veilig aangekomen zijn in Canada. Wat leuk dat jullie de familie al ontmoet hebben. Enjoy.
  4. Gerrit:
    4 mei 2023
    fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
  5. Joke:
    4 mei 2023
    Hallo Bert en Annette, fijn dat de aankomst goed is. Verslag heb ik samen met Jopie gelezen.
    Veel plezier en we zien uit naar volgende verslag.
    Liefs en groetjes, Jopie en Joke
  6. Ansems:
    Ik reageer mede namens Harma
  7. Grace:
    5 mei 2023
    Pff....dat is zeker een lange zit in het vliegtuig. Maar fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet ervan en kijken uit naar jullie volgende verhaa; Lieve groet, Felix en Grace
  8. Margreet de Ree:
    6 mei 2023
    Benieuwd naar het volgende reisverhaal heb ik toch maar snel ook deze geopend.
    Leuk om zo familie te kunnen begroeten.
    Ik realiseer me ineens dat ik ook een nichtje met haar man in Canada heb wonen.
    Lange reis dus. Nu straks op rondreis. Ben benieuwd te lezen.
  9. Gerrit:
    7 mei 2023
    zijn heel benieuwd of jullie nog last hebben van de bosbranden.
    zo te lezen veel familie gezien. zien jullie nog familie trekken? groet gerrit en lia